niedziela, 14 kwietnia 2013

Zielono mi...






        Witam wszystkich bardzo serdecznie w to niedzielne popołudnie :)


                     Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze :)


   Jak obiecywałam co jakiś czas będę dodawała zdjęcia moich słodkich bukietów :). 
Chociaż słodyczy mało jadam to uwielbiam robić bukiety z cukierków :) 
Za to mój synek zajadał by się non stop... słodkościami :( 


   Uwielbiam zielony kolor i w takiej właśnie tonacji powstał kolejny bukiet 














    Zieleń w rzeczywistości jest o wiele ładniejsza niż na zdjęciach. Jest żywa i soczysta tak jak za chwile za oknami :).
                

                               Dlatego kocham wionę i jej żywe, soczyste kolory :))


                                           Życzę udanego popołudnia :)))














8 komentarzy:

  1. Przecudny jest ten bukiet:)Masz do tego dar;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutki ten bukiecik i bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Uwielbiam oddać się całym sercem temu i zanurzyć w moich słodkościach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny bukiet i słodki, może nikt się nie kapnie jak jednego zjem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie by się udało :) Ale już pewnie objada się mój chrześniak :). Ale mogę taki dla Ciebie zrobić :)

      Usuń
  5. Bukiecik jest śliczny,jak można wiedzieć to jak robisz ten rożek do bukieciku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie doszłam do takiej perfekcji i rożek kupuję.

      Usuń