czwartek, 4 kwietnia 2013

Bukiet HIBBI :)





                     Tak przeglądam sobie blogi i wszyscy coś tworzą po tych świętach,
            a u mnie jakiś brak weny :( . A może to wszystko przez brak słoneczka nic się nie chce :(


       Ale dzisiaj udało mi się coś zrobić :)
Chciałam zrobić róże z krepiny bardzo mi się spodobały :) Podziwiam wykonania Agi         http://koszkwiatow.blogspot.com/  są przepiękne,

      I tak oto powstał bukiet  z cukierków HIBII BANG BANG każdy owinięty krepiną tworząc różę :)

 A oto efekt mojej pracy :)







    Zdjęcie zrobiłam tak szybciutko bo jak skończyłam to odwiedziła mnie sąsiadka i pytała czy nie mam jakiegoś bukietu zrobionego bo pilnie potrzebuje :) 
   I tak oto bukiet zmienił właściciela :)


  Już wkrótce kolejne bukiety :)

11 komentarzy: