wtorek, 2 kwietnia 2013

Święta święta i po....




          Święta święta i po.... szkoda że tak szybko minęły :(  ale warto było poświęcić wiele czasu na porządki i przygotowania :). Wszystko zostało docenione przez odwiedzających :).Spędziłam  miło czas w gronie najbliższych i znajomych.
         

          Witam nowych obserwatorów i wszystkich odwiedzających  :) . Dziękuję za życzenia świąteczne i wszystkie komentarze.



         Od rana trzeba było wrócić do codzienności i zabrałam się do pracy za kolejny bukiecik... :). Dostałam zamówienie to trzeba dotrzymać terminu :) . Jak Wam już kiedyś wspominałam moją przygodę z rękodziełem zaczęłam od moich bukietów z słodkości :) I tak dzisiaj właśnie powstał kolejny  bukiecik na ślub. 
Wykonałam go z 20 szt pralinek raffaello osadzonych w sizalowym rożku. Każda pralinka owinięta sizalem całość zdobiona sztucznymi różyczkami na środku umieściłam dwa białe gołąbki . A tak oto prezentuje się ...












    Bukiecik zapakowany i wysłany jutro powinien dotrzeć do zamawiających :)

A Wam jak się podoba??? Czekam na Wasze komentarze. 


    A teraz biegnę poleniuchować :) Dzisiaj mam takiego lenia :) dobrze że musiałam zrobić ten bukiecik :) . Bo inaczej ciężko by było się zmusić do pracy :)



                                 Pozdrawiam Was cieplutko pomimo tej zimowej aury.
    








    

10 komentarzy: