piątek, 12 kwietnia 2013

Pierwsze prace...




                                           Witam wszystkich bardzo serdecznie :)



                                   Wiem, wiem dawno mnie tutaj nie było :( 

                                Bardzo przepraszam i nadrabiam zaległości :)

              Ostatnio dużo się dzieje skręcam rurki, wyplatam moje pierwsze poważniejsze prace z  papierowej wikliny :)  
                               
                               Oto efekty :)











      Między czasie jak prace schły postanowiłam nauczyć się robić na szydełku :).
 Zawsze podziwiałam te prace ale jakoś nie mogłam się zmobilizować. 
     Ale teraz jak zaczęłam odwiedzać Wasze blogi poczułam impuls że muszę spróbować :) 
Mogą mi się przydać do zdobienia moich słodkich bukiecików :)
    

                                    I oto efekt moich pierwszych prac 








                                        Już niedługo zdjęcia :)
                          ozdobionej osłonki na doniczkę oraz armaty :)


        Udanego weekendu  :)

8 komentarzy:

  1. Super idzie to wyplatanie, życzę udanego plecenia i zapału. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to Edytko wychodzi oby tak dalej. Kiedyś sama wyplatałam na szydełku i na drutach ale chyba już zapomniałam :( wolę moje garnki i kwiatki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kwiatuszki a plecionki z papierowej wikliny też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne początki;)Ja tez jestem na etapie szydełkowych kwiatuszków.Piękne sa te Twoje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne początki! Moje to wyglądały..., a raczej nie wygadały:) Podziwiam szydełkujące osoby, ale sama to chyba się do tego nie nadaję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam że się nie nadaję a jednak udało się :)

      Usuń