niedziela, 7 kwietnia 2013

Bratki.




                                        Witam nowych obserwatorów :)
                                    i dziękuję za wszystkie komentarze :)
                 

                                      Kolejny szaro - bury dzień :( 
                                kiedy w końcu zaświeci słoneczko???


         
            Postanowiłam sobie rozweselić trochę ten dzień 
      i skorzystałam z kursu Kasi
     http://k-  eko.blogspot.com/2013/04/bratki-z-krepiny-kurs.html
     i zrobiłam swoje bratki :).

         Od razu inaczej w domu się zrobiło :)







                     Pozdrawiam gorąco i życzę miłego wieczoru :)

15 komentarzy:

  1. Ładne te kwiatki. Od razu tak jakoś wiosenniej w tym zimowym kraju. Pozdrawiam i tego słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają i przybliżają wiosnę,która podobno nadchodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię bratki a te są takie wiosenne, pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udało Ci się Kochana - wiosna w Rybniku walczy ze śniegiem ostro ;-) a krzaki puściły listeczki :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie wiesz jaka radość była rano jak u mnie też pojawiło się słoneczko :) Już nie mogę doczekać się śpiewu ptaków i tej żywej zieleni :)

      Usuń
  5. Wczoraj u mnie było piękne słoneczko :) a dzisiaj???? chyba zaraz zacznie padać śnieg :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też dzisiaj sypało,a bratki takie wiosenne ,a nawet letnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń