poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zakończenie roku szkolnego



                                            Za oknem pada deszcz :(
 O wiele bardziej wolałam to gorąco. Wynosiłam rzeczy na zewnątrz i praca jakoś fajnie szła :)
Dzisiaj nic mi się nie chce a tu trochę zamówień czeka :) Koniec roku szkolnego tuż tuż... .
Chciałam Wam zaprezentować parę moich słodkich bukietów dla pedagogów :)










   Kolejne prezenty wykonane zostały z ręczniczków małe słoniki :) 
       



              

        
        

                Już mam kolejne pomysły na zwierzaki z ręczników wkrótce 
                                                       Wam pokaże :)



        To by było na dzisiaj tyle zmykam skręcać rurki bo zamówienie
                                                          czeka :)
               Życzę Wszystkim udanego wieczorku i spokojnej nocki :)
    


        Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami. 

9 komentarzy:

  1. Bukieciki są prześlicze bardzo oryginalne ,a że słoniki to już wiesz, że kocham je na maxa.Pozdrowionka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bukiety,słoniki miluśińskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie bukiety, słoniki rozkoszne, nauczyciele na pewno zadowoleni:), oj fajnie by było wyjść sobie i robić rzeczy na zewnątrz...zazdroszczę takiej możliwości, ja sprzątam salon 5 razy dziennie i co chwilę znów mam bałagan, a ostatnio po wyczynach z piłą to już szkoda gadać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne bukiety;)Ten drugi jest po prostu boski;)
    Słonie odlotowe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu jakie cudnosci u Ciebie :) I bukieciki i sloniki podobaja mi sie bardzo! Cudne sa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Edytko ...słonie mnie powaliły ...są rewelacyjne :):):)
    dziękuje za wizytę na moim blogu i za miłe słowa :):):) ...podpowiem Ci że jeśli chcesz wykonać aniołka w/g mojego kursiku to nie musisz kupować foremek ...możesz z tekturki wyciąć sobie serduszka i na rozwałkowanej masie przyłożyć i wykroić nożem , ja na początku nie używałam foremek :) ale foremki warto mieć chociaż by po to żeby upiec ciasteczka :)
    czekam aż się pochwalisz swoim pierwszym aniołkiem :):)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne bukieciki :)
    a słonie bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoniki są przeurocze oj bardzo jestem ciekawa jak je złożyłaś :)))
    Bukieciki słodkie i bardzo ładne :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń